Tytułem wstępu…
Uważam, że praca powinna przynosić radość i satysfakcję. Do tego dążę. Chcę, by ludzie z którymi współpracuję czuli, że wykonujemy razem dobrą robotę, a nasza praca przynosi określone rezultaty.
Posiadam duże doświadczenie z zakresu marketingu tradycyjnego, marketingu internetowego, event marketingu, marketingu sportowego oraz sponsoringu sportowego. Zdobywałem je między innymi w międzynarodowej firmie z branży paliwowej, profesjonalnym klubie siatkarskim oraz uznanym centrum szkoleniowym. Aktualnie rozwijam swoje kompetencje w firmie z branży FMCG.
Uzyskałem wyższe wykształcenie w obszarze edukacji medialnej i dziennikarstwa na specjalizacji internetowej oraz edukacyjno-medialnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Na swojej drodze zawodowej miałem okazję współpracować z profesjonalistami – w pełnym tego słowa znaczeniu. Ludzi, kierujący się w swojej pracy szacunkiem i zdrową konkurencją, którzy pokazali mi biznes od kuchni i nauczyli w nim funkcjonować.
Podmioty, które mi zaufały i z którymi miałem możliwość współpracy, to nie tylko firmy czy spółki. To przede wszystkim ludzie i doskonali partnerzy biznesowi.